Om klubben

Dancing Neighbors blev stiftet i januar 2012 på initiativ af Connie Nielsen, CN-Linedance og 8 danseglade naboer bakkede op om ideen, og i dag er klubben godkendt af kolding kommune, som en klub under Folkeoplysnings- loven.

Idégrundlaget for klubben er, at alle der kan bruge deres ben, skal have mulighed for at lære at danse Linedance og derigennem blive en del af et fællesskab, samtidig med at kroppen får den gode motion.

Har du lyst til at bevæge dig til glad musik – Har du lyst til at grine og ha’ det sjovt sammen med andre mennesker, samtidig med, at din krop får lidt god motion, så kom og vær med.

Linedance danses på rækker, og det gode ved denne danseform er, at man ikke behøver en dansepartner

Hos os er der plads til alle